esmaspäev, 9. juuni 2008

Esimees on uus... septembrikuus?

Ma ikka ei saa sellest Rahvaliidu teemast üle, aga no mis sa ära teed, kui nad mul pidevalt silma all istuvad. Kui arvate, et ma kuuldeulatusest väljas olen, siis arvake uuesti.

Igatahes on meestel uus nali ringi liikumas. Nimelt on nad väga rahul fraktsiooni lihtliikme Marrandi hea tööga minu peletamisel, mis tõstis erakonna pea olematu populaarsuse raketina lausa 0,2% peale. 1 pingivahe = 0,2%, valimiskünnis on 5%. Kõik järgmisesse Riigikogusse saamise probleemid lahendaks minu liigutamine Rahvaliidust 25 pingivahet eemale. Muidugi tuleks selleks pinke juurde tuua ja Lossi planeeringut muuta.

A tõsisemate juttude ajal arutavad mehed, et kes uueks erakonna juhiks saab. Marrandit ei pidavat enam kauaks eesotsas olema. Minul on sellest muidugi kahju, kuna selle poisiga on siin vahva vahel norida. Samas - ei tea kelle nad siis asemele panevad. Tuiksoo oleks väärikas oma kena autoga. Vuraks ringi ja pakuks valijatele kommi. Ilmselt tema saabki, kuna ma ei usu, et vanad vennaksed taas võimu haarata tahaksid. St võimu on neil tänagi piisavalt ja keegi ei narri igapäevaselt. Ja seda noort poissi nad ikka erakonna ette ei pane, ma arvan.

Kommentaare ei ole: