kolmapäev, 14. oktoober 2009

Mul on piinlik, et mul on õigus

Nägin ette, et see juhtub, aga ma poleks iial uskunud, et Rohelised! St, et NEED rohelised. JOKK-reklaam on tänavail.

Taas on mul siiralt kurb tõdeda, et mul on õigus. Nagu mulle sümpaatne detektiiv Monk armastab öelda, et asjad on nii, kui ma just ei eksi, mida ma paraku kunagi ei tee.

Ma väga-väga tahaks loota, et tulevad eksperdid ja tõlgendavad roheliste partei plakatid roheliste partei plakatiteks ja reklaami valimiste ajal valimisreklaamiks. Eriti õpetlik oleks, kui nad disklaffi saaks ja nende nimekirjade hääled läheks teistele, kuid ma tean, et ma lihtsalt unistan ärritunult. Advokaadid on palgatud, riigikogulaste esinduskulude raha kulub, rohelised jäävad õigeks ja tervislikuks.

Igatahes - avaldan kaastunnet, Roheliste valijad. Saitegi Rahvaliidu, nagu lubatud.

PS. Kiidan Pihli, kes on nüüd avalikult Keskerakonnaga käed löönud ja lähevad koos edasi. On palju-palju eetilisem seda öelda enne valimispäeva, kui peale valimispäeva. Muidugi oleks veel eetilisem öelda seda ka enne eelvalimisi, kuid tühja sest. Vähesed poliitikud oleks seda nüüdki maininud. Viidatud uudis on küll natuke Savisaar-ütles-et-Pihl-tunnustas stiilis, kuid Pihl ei ole kuskil seda teemat ka ümber lükanud. Näinud on ta seda kindlasti.

HILJEM: Õudne mis räägivad.
«Nendel ei ole kandidaadi numbrit, mis oleks üks kindel klausel ja nendel ei ole partei logo,» märkis politseiameti kommunikatsiooniosakonna juhataja Anne Osvet. «Me ei saa lugeda neid poliitiliseks välireklaamiks.»

Minu kommentaar: Partei juhtpoliitiku pilt koos partei nimega valimiste ajal suurel reklaamplakatil on siis misasi? Tootereklaam? Aga tomatil ei ole ju hinda juures! Imagoreklaam? Partei imagoreklaam valmiste ajal on ka valimisreklaam. Teaser-reklaam? Jah, ilmselt see. Kiusu on selles ruutmeetrite kaupa :(

Kommentaare ei ole: