teisipäev, 1. juuli 2008

Mäe otsas, muutusteta

Sain just e-maili, et miks ma nii vähe kirjutan. Asi selles, et püüan kajastada siin elu Riigikogus, seda inimestele veidigi lähemale tuua. Püüan anda õukonnaintriigidest ning mõnede sündmuste tagamaadest adekvaatsemat pilti, kui meedia ja parteilased seda teevad. Paraku ei juhtu suvel Riigikogus midagi ning nii peangi suve kulutama veidi igavamatele teemadele, näiteks Sarapuule ja muudele molkustele.

Näiteks kas teadsite, et Tamkivi umbusalduse üks põhjuseid oli see, et ta tahtis Sarapuule trahvi teha tema majalobudiku ikka veel ebaseadusliku püstiseismise eest? No mina ei tea, võib-olla ta tegigi trahvi, mul ei ole hetkel seda kuskilt välja uurida. Aga siin õukonnas võetakse selliseid asju isikliku solvanguna. 101 on kõik võrdsed vaid ametlikult. Tegelikult pead sa teadma kellele võid karistamatult trahvi teha ja kellele mitte.

Või siis Vilja, kes laenab raha eraisikutelt ja ei ütle kes andis. Ma tean Järvamaal ühte meest kes on poe kõrval kogu aeg purjus ja kui ta naine küsib, et kust raha said, kas varastasid, siis teatab mees, et ei, laenasin. Ja ei ütle kellelt laenas! Naisele jäävad omad kahtlused, küla sosistab, et midagi ei või laokile enam jätta, aga tõestada ei saa midagi. Ja äkki laenaski! Samas - see poe kõrval mees ei mõjuta kuidagi Eesti elu. Kui ta mõjutaks, siis ma arvan, et ta peaks nii naisele kui avalikkusele täpselt ütlema kes ja miks talle laenas.

Vilja õnneks muidugi lubas valiaega kohtudes neile personaalselt öelda.

Kommentaare ei ole: