teisipäev, 3. juuni 2008

M-sõna, mis see oligi?

Olen tagasi välismaalt ja istun siin Riigikogus täiesti omaette, kahjustamata kuidagi ühtegi tavalist Rahvaliitlast ega Jaanus Marrandit. Ei teagi kuidas see poiss nüüd nii hukka läks. Elu pole olnud tal lihtne, veel hiljuti oli ta suure Keskerakonna Järvamaa projektijuht, temast sõltus terve piirkond, tänaseks on ta langenud platsilt jalad ees lahkuva erakonna liidriks, kellest ei sõltu midagi ja kelle ainus viis meediasse pääseda on solvata vanainimesi. “Lapsik” olevat oma erakonna juhi kohta tegelased ise arvanud, aga mis tal ka üle jäi, poliitik peab vahel meedias olema.

Oh, ma võin istuda saalis kus iganes. Arvutiga internetti ligipääs on olemas, ma võin ka mõnes kohvikus päikese käes istuda, minu teod ei karda päevavalgust, aga Marrandi peab ilmselt pidevalt Estri autosse pugema.

Kommenteerides muidugi Rahvaliidu peamist süüdistust minu vastu, et ma rikun nende... mis see oligi? Näed ei mäleta. Mingi M-tähega asi. Pean üle vaatama paberitest, kogu aeg tahab tulla keelele sõna “maine”, aga see pidi ikka olema midagi nendega seotut.

Pildil: edutu Keskerakonna projektijuht kalev.ee veebist
WHubsBbgaM

Kommentaare ei ole: