esmaspäev, 7. september 2009

Suvega kogus enim hääli Jaan Kundla!

Turu-uuringute AS analüüsis rahva meelsust ja vaata, nad tahavad vist mind! Kes on suurim tõusja selles graafikus? Lugege kokku parteidele antavate häälte protsent ning lahutage see sajast! Kohti on mul Riigikogus vaid 1, kuid rahva toetus parteidele on vabalangemises, ehk üle kandumas minule.

Iga poliitik muidugi tõlgendab oraaklite (uuringufirmade) juttu oma mätta otsast, kuid olgem ausad, kaotasid suvega nad kõik. Väikesed omavahelised kõikumised, üks võidab protsendi, teine kaotab, kuid kokkuvõttes kasvas suvega minu valijaskond, ehk siis need kes parteisid ei vali.

Muuseas suurim müsteerium selles uuringus minu jaoks on Rahvaliiidu populaarsus. Mulle on räägitud, et selliste uuringute veaprotsent on umbes kolme kandis, et alla selle ei ole võimalik langeda. Kas Rahvaliit on teoreetiliselt jõudnud nii sügavale, et (ma kordan, teoreetiliselt) nad mitte ei saa 0 häält, vaid osad hääled võetakse neil ka eelmistest valimistest maha? Et -1%? Oh poisid, poisid, nüüd tahaksin juba ise ette panna, et meie vahele lisataks veel üks laud, nende aura võib mind, vana meest, kahjustada.

PS. "Poliitikast lahkunud" Taavi "paneb hästi" nagu Rahvaliidu poisid siin neid noorte kilde ütlevad.

Kommentaare ei ole: