neljapäev, 8. oktoober 2009

Delfi, sa ei tea kui palju ma räägin!

Delfi on alustanud minuvastast rünnakut, ilmselt kogemata ja arusaamatusest.

Nimelt väidab lugupeetud veebileht, et ma ei lobise telefoniga, mis on absoluutne laim ja ei vasta tõele. Nimelt on algaja ajakirjanik teinud järelduse mobiiliarve järgi, mis kajastab vaid seda kui palju ma välja helistan, mitte seda kui palju ma räägin. Kui Riigikogu liikmel on väike telefoniarve, siis see näitab lihtsalt, et ta on nõutud poliitik ja kõik helistavad temale, mitte tema ei helista teistele.

Mul on telefon kogu aeg punane, tähtsad kõned aina tulevad. Vaevu üks kõne lõpeb, kui kohe on uus peal, et ole hea aita seda ja seda asja hääletada. Ja ma ei ole kiire jutuga - lasen ära seletada, et mis seadusega on tegu, miks seda vaja on, küsin küsimusi jne. Kust mul see aeg, et välja helistada? Kõik see kõnelemine on Delfi eest varjul!

Igale numbrile ma üldse ei vasta ka, näiteks kihutajatega Rahvaliidust ei ole mul midagi rääkida. Kui tahab auto peale saada, siis hääletagu tee ääres. Ma ei ole mingi takso, et helistad ja siis saad Tallinna.

Peale selle õpetas Gräzin (vaadake tema arvet!) mulle hea nipi, mille ta ise õppis oma üliõpilastelt - helista, lase 1 kord kutsuda ja vajuta siis kinni. Helistavad tagasi ja ongi nende arve mis kulub! Gräzin teeb nii ainult pika jutuga inimestega nagu Ansip ja muidugi Maripuu. Mina ainult Ansipi puhul.

Kommentaare ei ole: