esmaspäev, 15. märts 2010

Rahva ja Jaani Liit (RJL) tulgu!


Kui Rahvaliit tahab minuga liituda, siis ma olen pariteetsetel alustel täiesti nõus. Ma ei aja jonni nagu Sotsid, et tahan rohkem kui pooli kohti erakonna juhtimises endale.

Rahvaliidu šansid järgmistel valimistel ei ole üldse lootusetud, nagu Marrandi siin hurjutab, kui poisid rahus parteid teha saaks. Paraku on peale nende partei etteotsa jäänud vaid erinevate huvigruppide esindajad ja karjeristid, kel usk RLi puudub ja kes püüavad kogu aeg ise parteid kellelegi maha müüa koha ees Riigikogu valimiste nimekirjas.

Selline tramburai näitab, et ühelgi seltskonnal ei ole partei juhtimisel 51% koos ja otsuseid ei suudeta teha. Kui aga otsuseid teha ei suudeta, siis polegi partei jätkusutlik ning minna ei ole kuhugi. Kui just head pakkumist ei tule, mis kõigile kohe meeldib.

Mina selle pakkumise ka siin nüüd teen. Ma tean, me ei ole RLiga alati hästi läbi saanud, poisid on mind ikka narrinud ja taha pinki surunud, aga ma annan kõik andeks. Tulge, liitume. Ühiselt saame kenasti valimistele vastu minna ja ületame ka valimiskünnise nagu naksti. Teha on vaid 3 olulist sammu.

- Reiljan ja Tuiksoo tuleks Reformierakonda saata. Keskerakonda võib ka, aga kasu oleks kui nad koos Männiga möllaks. Õõnestaks seestpoolt, nagu omal ajal komparteid.
- Poisid ja muud juhatuse liikmed võiks RL programmi läbi lugeda ja oma jutu kuidagi sellega klappima panna
- Keegi võiks liikmed läbi helistada ja rahulikult kahest esimesest punktist rääkida.

Selle partei päästmiseks polegi rohkem vaja. Minu ja Rahvaliidu populaarsus ja tuntus on enam-vähem võrdsed, koos saaksime üle künnise nagu naksti.

Põllumehed olid juba Eelmises Vabariigis kõvad parempoolsed, niiet ajakirjanikud ärge jahuge, et Rahvaliit on vasakpoolne partei. Mis kirjas nii on ja programm on RLil paigas.

Minu töö kaalukeelena on Riigikogus läbi saanud, peaminister ei ole juba ammu helistanud. Võin Rahvaliiduga liituda küll.

Kommentaare ei ole: